DOĞAYLA İÇ İÇE YAŞAMAK20 Eki 20161 dakikada okunurDoğayla iç içe yaşamak, gözlem yapmak. Domates, biber, salatalık toplamak. Toprağa dokunmak, koku-lezzet farkını gözlemlemek ve toplanan ürünlerden eve doğru küçük bir yolculuk... Afiyet olsun :)
Yorumlar